KAIS Mora - nytt klubbmärke - uppdrag av Humblebrag
KAIS Mora - hemsida - start - uppdrag av Humblebrag
KAIS Mora - hemsida - matcher - uppdrag av Humblebrag
KAIS Mora - hemsida - spelare - uppdrag av Humblebrag
KAIS Mora - hemsida - spelschema - uppdrag av Humblebrag

SM-guld!

KAIS Mora IF bildades år 2004 då de två innebandyföreningarna Kristinebergs AIS och Mora IBF slog ihop. Föreningen bedriver sin verksamhet i Unihoc Arena. Sedan ihopslagningen har den ca 500 medlemmar stora föreningen blivit en av landets mest respekterade innebandyföreningar på grund av dess fina prestationer både på elit- och junior-/ungdomsnivå.

Vad vi har gjort

Vi tog ett helhetsgrepp om KAIS Moras grafiska uttryck och gjorde om det från grunden med ett nytt klubbmärke och grafisk profil. I samband med det tog vi också fram en ny modern responsiv hemsida som på ett bättre sätt återspeglar vilken satsande förening de är. Vi är glada över förtroendet och att de vågade satsa – det finns mycket hjärta och känslor bakom ett klubbmärke, men vi lyckades träffa rätt. Nu fortsätter det nya uttrycket att växa fram som de själva kan förvalta, med nytt matchställ, material och mycket mer.

Foto i översikt: Fredrik Lindblom

Fler uppdrag

Civilekonomerna - uppdrag genomfört av Humblebrag

Civilekonomerna

Fackförbundet Civilekonomerna med över 40 000 medlemmar ville öka intresset och visa på fördelarna med att vara medlem.

Gå till uppdrag
Skyltstället - uppdrag genomfört av Humblebrag

Skyltstället

Skandinaviens ledande skyltaktör med lokala kontor runt om i hela landet ville visa upp sin process på ett enkelt och tydligt sätt.

Gå till uppdrag
Myrtall - uppdrag av Humblebrag

Myrtall

Myrtall skapar möjligheter och broar mellan Sverige och Kina genom att erbjuda attraktiva paket för kinesiska besökare.

Gå till uppdrag